Advertisement

מנסור עבאס ונתניהו - מנסור עבאס נשא נאום מיוחד צפוי להכשיר את הקרקע לחבירה לנתניהו חדשות מעריב / ידוע פה שרק הימין עושה שלום והשמאל מלחמה.

מנסור עבאס ונתניהו - מנסור ×¢×'אס נשא נאום מיוח×" צפוי ל×"כשיר את ×"קרקע לח×'יר×" לנתני×"ו ×—×"שות מערי×' / ידוע פה שרק הימין עושה שלום והשמאל מלחמה.. חכ מנסור עבאס הוא איש רגרסיבי שמחזיק בעמדות שמרניות, השוללות את זכות הקיום של כל מה שלא נראה ונשמע כמו החברה הערבית שהוא רוצה לקדם: מנגד, יור רעמ, חכ מנסור עבאס, שבשבועות האחרונים דיבר בזכות שיתוף פעולה בין המשותפת ונתניהו, ביטא עמדה אחרת בראיון שהעניק לגלי צהל. מנסור עבאס, אדם בעל עמדות חשוכות למדי, שוביניסט והומופוב, מחולל מהפכה לנגד עינינו * איש התנועה האסלאמית הפך לממליך המלכים, מי שיקבע את גורלה הפוליטי של המדינה * ערביי ישראל הופכים לפתע לשותפים פוליטיים לכל דבר ועניין. אני רוצה שלום, ונתניהו לא רוצה מלחמה, יש על מה לדבר יור רעמ לא מפחד להודות על הקרבה שלו לנתניהו ולקואליציית הימין כולה: אני מנסור עבאס, איש התנועה האסלאמית, ערבי מוסלמי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית הבכירה בחברה הערבית, דוגל באומץ רב בחזון של שוויון הדדי שיתוף וסובלנות בין העמים.

אני מנסור עבאס, איש התנועה האסלאמית, ערבי מוסלמי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית הבכירה בחברה הערבית, דוגל באומץ רב בחזון של שוויון הדדי שיתוף וסובלנות בין העמים. האם ימליץ על נתניהו לאחר הבחירות: מנסור עבאס הכריז שהוא שוקל לתמוך בחוק הצרפתי. מנגד, יור רעמ, חכ מנסור עבאס, שבשבועות האחרונים דיבר בזכות שיתוף פעולה בין המשותפת ונתניהו, ביטא עמדה אחרת בראיון שהעניק לגלי צהל. זו המשמעות המסתמנת של התוצאות.

×'לחץ נתני×
×'לחץ נתני×"ו ×"ר×' ×"רוקמן נפ×'ש עם מנסור ×¢×'אס סרו×'ים from www.srugim.co.il
רעם ביום סגריר 16 בנובמבר 2020 רבים בקרב מצביעי הרשימה המשותפת ותומכיה הרימו גבה נוכח הניסיונות החוזרים ונשנים של ראש ממשלת הימין , בנימין נתניהו , לסכסך בין. ידוע פה שרק הימין עושה שלום והשמאל מלחמה. בתגובה פומבית ראשונה ל נאומו של יור רעמ מנסור עבאס, כי מפלגתו לא תהיה שותפה לשום ממשלה שתסתמך, אקטיבית או בהימנעות, על רעמ או תומכי טרור אחרים. נתן אנגלסמן, יור המטה הלאומי במפלגה,. הגיע הזמן להפסיק לומר 'לך' או לכו אתם. במערכת הפוליטית סבורים כי מנסור עבאס יודיע על תמיכה מפתיעה בבנימין נתניהו לראשות הממשלה. מנגד, יור רעמ, חכ מנסור עבאס, שבשבועות האחרונים דיבר בזכות שיתוף פעולה בין המשותפת ונתניהו, ביטא עמדה אחרת בראיון שהעניק לגלי צהל. מנסור עבאס אמר שהכול מותר, הוא ישב עם נתניהו.

ביום חמישי הוא נשא נאום אמורפי, שדיבר על טובת.

חכ סמי אבו שחאדה התראיין לתכנית בחירות אישיות בהגשת בן כספית וסיפר על ההפתעה שבפיצול רעם מהרשימה המשותפת. ערוץ 7 כמו בכל מערכת בחירות, גם בזו הנוכחית מוקדשים הימים האחרונים שלפני יום הבוחר לשרשרת בלתי נגמרת של ספינים ותיאוריות קונספירציה, שמטרתם להשפיע על הצבעת המנדטים המתלבטים. ניסיונות לפייס את הרוחות בין מרכיבי הרשימה לא צלחו, וריאיון שהעניק אתמול יור רעמ לערוץ 20 רק העמיק את הקרע עבאס אמר בין היתר כי הרשימה המשותפת תאבד את הצדקת. אני רוצה שלום, ונתניהו לא רוצה מלחמה, יש על מה לדבר עבאס אמר בראיון כי אם המשותפת תלך בדרך שאני מציג, אז יש סיכוי שהיא תמשיך להתקיים. אנו פועלים בהתאם לציפיות הציבור שלנו ולא ציפיות של אחרים, אמר עבאס ומסר כי יחליט סמוך להצבעה. החיבור בין נתניהו למנסור עבאס עורר תקווה לאוזן קשבת בשולחן הממשלה, אבל כל עוד. חברה דתית, הטרונורמטיבית, הומופובית ופטריארכלית. מסכים עם השמאל רק בדעות המדיניות כיוון שאני רוצה שלום, ונתניהו לא רוצה מלחמה, יש על מה לדבר. נתן אנגלסמן, יור המטה הלאומי במפלגה,. חכ מנסור עבאס הוא איש רגרסיבי שמחזיק בעמדות שמרניות, השוללות את זכות הקיום של כל מה שלא נראה ונשמע כמו החברה הערבית שהוא רוצה לקדם: אני מנסור עבאס, איש התנועה האסלאמית, ערבי מוסלמי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית הבכירה בחברה הערבית, דוגל באומץ רב בחזון של שוויון הדדי שיתוף וסובלנות בין העמים. הקשר שנרקם בין עבאס לנתניהו מעורר זעם ברשימה המשותפת, אבל גם יריביו הוותיקים של נתניהו זיהו הזדמנות להסתער ובהם יור ישראל ביתנו ליברמן, שהאשים:

אני רוצה שלום, ונתניהו לא רוצה מלחמה, יש על מה לדבר יור רעמ לא מפחד להודות על הקרבה שלו לנתניהו ולקואליציית הימין כולה: עבאס ונתניהו כאלו חברים טובים עד שראש הממשלה בא לכבד אותו בדיוני ועדה, שדנה בפשיעה בחברה הערבית. מנגד, יור רעמ, חכ מנסור עבאס, שבשבועות האחרונים דיבר בזכות שיתוף פעולה בין המשותפת ונתניהו, ביטא עמדה אחרת בראיון שהעניק לגלי צהל. ביום חמישי הוא נשא נאום אמורפי, שדיבר על טובת. חברה דתית, הטרונורמטיבית, הומופובית ופטריארכלית.

מ×
מ×"וע מנסור ×¢×'אס מוציא את ×"שמאל ×"ישראלי מ×"עתו ×'לו×'ס from res.cloudinary.com
הגיע הזמן להפסיק לומר 'לך' או לכו אתם. פרשת חכ מנסור עבאס והרשימה המשותפת: בעמדות המדיניות אני כמובן לגמרי שם. במערכת הפוליטית סבורים כי מנסור עבאס יודיע על תמיכה מפתיעה בבנימין נתניהו לראשות הממשלה. חכ סמי אבו שחאדה התראיין לתכנית בחירות אישיות בהגשת בן כספית וסיפר על ההפתעה שבפיצול רעם מהרשימה המשותפת. ביבי השתמש בו וזרק אותו. מנגד, יור רעמ, חכ מנסור עבאס, שבשבועות האחרונים דיבר בזכות שיתוף פעולה בין המשותפת ונתניהו, ביטא עמדה אחרת בראיון שהעניק לגלי צהל. ערוץ 7 כמו בכל מערכת בחירות, גם בזו הנוכחית מוקדשים הימים האחרונים שלפני יום הבוחר לשרשרת בלתי נגמרת של ספינים ותיאוריות קונספירציה, שמטרתם להשפיע על הצבעת המנדטים המתלבטים.

החיבור בין נתניהו למנסור עבאס עורר תקווה לאוזן קשבת בשולחן הממשלה, אבל כל עוד.

רעם ביום סגריר 16 בנובמבר 2020 רבים בקרב מצביעי הרשימה המשותפת ותומכיה הרימו גבה נוכח הניסיונות החוזרים ונשנים של ראש ממשלת הימין , בנימין נתניהו , לסכסך בין. מנסור עבאס, לעומת זאת, מחזיק במפתחות ויהיה מחוזר בשבועות הקרובים על ידי לפיד ונתניהו במקביל. במערכת הפוליטית סבורים כי מנסור עבאס יודיע על תמיכה מפתיעה בבנימין נתניהו לראשות הממשלה. ערוץ 7 כמו בכל מערכת בחירות, גם בזו הנוכחית מוקדשים הימים האחרונים שלפני יום הבוחר לשרשרת בלתי נגמרת של ספינים ותיאוריות קונספירציה, שמטרתם להשפיע על הצבעת המנדטים המתלבטים. ניסיונות לפייס את הרוחות בין מרכיבי הרשימה לא צלחו, וריאיון שהעניק אתמול יור רעמ לערוץ 20 רק העמיק את הקרע עבאס אמר בין היתר כי הרשימה המשותפת תאבד את הצדקת. החיבור בין נתניהו למנסור עבאס עורר תקווה לאוזן קשבת בשולחן הממשלה, אבל כל עוד. מנגד, יור רעמ, חכ מנסור עבאס, שבשבועות האחרונים דיבר בזכות שיתוף פעולה בין המשותפת ונתניהו, ביטא עמדה אחרת בראיון שהעניק לגלי צהל. מנסור עבאס הכריז שהוא שוקל לתמוך בחוק הצרפתי. מנסור עבאס אמר שהכול מותר, הוא ישב עם נתניהו. עבאס ונתניהו כאלו חברים טובים עד שראש הממשלה בא לכבד אותו בדיוני ועדה, שדנה בפשיעה בחברה הערבית. בתגובה פומבית ראשונה ל נאומו של יור רעמ מנסור עבאס, כי מפלגתו לא תהיה שותפה לשום ממשלה שתסתמך, אקטיבית או בהימנעות, על רעמ או תומכי טרור אחרים. האם ימליץ על נתניהו לאחר הבחירות: הגיע הזמן להפסיק לומר 'לך' או לכו אתם.

ראשי הסיעות ברשימה פתחו בבליץ פומבי על יור רעמ לקראת האפשרות שיצביע נגד פיזור הכנסת. מנסור עבאס הכריז שהוא שוקל לתמוך בחוק הצרפתי. ביבי השתמש בו וזרק אותו. עבאס ונתניהו כאלו חברים טובים עד שראש הממשלה בא לכבד אותו בדיוני ועדה, שדנה בפשיעה בחברה הערבית. רעם ביום סגריר 16 בנובמבר 2020 רבים בקרב מצביעי הרשימה המשותפת ותומכיה הרימו גבה נוכח הניסיונות החוזרים ונשנים של ראש ממשלת הימין , בנימין נתניהו , לסכסך בין.

N12 נתני×
N12 נתני×"ו א×'סור×" ש×'נט ×™×"×™×" ר×" מ צריך ×'חיר×" ישיר×" from img.mako.co.il
על פי הניתוח של פרשן חדשות 12, עמית סגל, יור רעמ מנסור עבאס הוא המרוויח הגדול של בחירות 2021: החיבור בין נתניהו למנסור עבאס עורר תקווה לאוזן קשבת בשולחן הממשלה, אבל כל עוד. מנסור עבאס אמר שהכול מותר, הוא ישב עם נתניהו. נתן אנגלסמן, יור המטה הלאומי במפלגה,. לבוא ולכבד היום זה לשלוח סרטון וידיאו שהזכיר בתפאורתו את סרטון הערבים נעים בכמויות המיתולוגי. מסכים עם השמאל רק בדעות המדיניות זו המשמעות המסתמנת של התוצאות. הדתית כבר הצהרנו שנתייצב מאחורי כל פיתרון שיהיה מקובל על סער ונתניהו.

אנו פועלים בהתאם לציפיות הציבור שלנו ולא ציפיות של אחרים, אמר עבאס ומסר כי יחליט סמוך להצבעה.

אחרי פגישת בנט ונתניהו ביום שישי ולקראת פגישת בנט לפיד הערב, הצלע שיכולה להשלים את הפאזל לממשלה בליכוד היא מפלגת רעם בראשות מנסור עבאס שבינתיים משחק אותה קשה להשגה. בתגובה פומבית ראשונה ל נאומו של יור רעמ מנסור עבאס, כי מפלגתו לא תהיה שותפה לשום ממשלה שתסתמך, אקטיבית או בהימנעות, על רעמ או תומכי טרור אחרים. במפלגתו של מנסור עבאס מאשרים כי מתנהלים מגעים עם הליכוד ונתניהו בתיווך המפלגות החרדיות. ידוע פה שרק הימין עושה שלום והשמאל מלחמה. חכ מנסור עבאס הוא איש רגרסיבי שמחזיק בעמדות שמרניות, השוללות את זכות הקיום של כל מה שלא נראה ונשמע כמו החברה הערבית שהוא רוצה לקדם: נתן אנגלסמן, יור המטה הלאומי במפלגה,. ערוץ 7 כמו בכל מערכת בחירות, גם בזו הנוכחית מוקדשים הימים האחרונים שלפני יום הבוחר לשרשרת בלתי נגמרת של ספינים ותיאוריות קונספירציה, שמטרתם להשפיע על הצבעת המנדטים המתלבטים. מנגד, יור רעמ, חכ מנסור עבאס, שבשבועות האחרונים דיבר בזכות שיתוף פעולה בין המשותפת ונתניהו, ביטא עמדה אחרת בראיון שהעניק לגלי צהל. אני רוצה שלום, ונתניהו לא רוצה מלחמה, יש על מה לדבר עבאס אמר בראיון כי אם המשותפת תלך בדרך שאני מציג, אז יש סיכוי שהיא תמשיך להתקיים. לקראת הנאום אמרו היום (ה') בכירים בפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית כי עדיין לא ברור על מי ימליץ לנשיא להרכבת הממשלה. ניסיונות לפייס את הרוחות בין מרכיבי הרשימה לא צלחו, וריאיון שהעניק אתמול יור רעמ לערוץ 20 רק העמיק את הקרע עבאס אמר בין היתר כי הרשימה המשותפת תאבד את הצדקת. החיבור בין נתניהו למנסור עבאס עורר תקווה לאוזן קשבת בשולחן הממשלה, אבל כל עוד. אני מנסור עבאס, איש התנועה האסלאמית, ערבי מוסלמי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית הבכירה בחברה הערבית, דוגל באומץ רב בחזון של שוויון הדדי שיתוף וסובלנות בין העמים.

אני רוצה שלום, ונתניהו לא רוצה מלחמה, יש על מה לדבר יור רעמ לא מפחד להודות על הקרבה שלו לנתניהו ולקואליציית הימין כולה: מנסור עבאס. הגיע הזמן להפסיק לומר 'לך' או לכו אתם.

Post a Comment

0 Comments